Zamknij nagłówke

Primale EXTREEEEEME!

Opublikowano 10.12.2013 // komentarze

Udało Wam się już pokonać Titana HM? Super! Przygotujcie się na więcej masakrowania twrzy, tyłków, summonów i masę jedzenia, żeby podbić sobie HP!

The Howling Eye EM - Garuda

Walka przeznaczona dla 8 graczy, wyposażonych w sprzęt o iLevel 65 lub lepszym. Wymaga ukończenia questy "Primal Nature" i odblokowuje ....

The Navel EM - Titan

Tym razem Titan nie jest najtrudniejszym przeciwnikiem, ale zakładam, że nie będzie on przechadzką w parku. Nawet, jeżeli park wypełniony będzie lawą, spadającymi kamieniami i tupiącymi gigantami. Zaleca się, by poszukiwacze przygód mieli sprzęt poziomu przynajmniej iLevel67 i dodatkowo posiadali ukończony quest Galeforce Warning (Garuda EM). Po pokonaniu Titana przyjdzie nam zmierzyć się z ...

The Bowl of Embers EM - Ifrit

Tak, w końcu Ifryt wraca na należne mu miejsce najtrudniejszego do pokonania z Primali. Wymagany iLevel to 70, czyli minimum full Darklight (ale dobrze wiemy, że niektórym i tak na Titan HM to nie pomaga ;))

Na koniec zostaje nam spotkanie z królem Moogli. Jak niesie legenda, w dawno zapomnianych czasach lud moogli służył przeróżnym bóstwom w niebie. Z błachego powodu - pojedynczego pucharu wina - rozpętał się niestety wojna, podczas której Dobry Król Moggle Mog XII postanowił wraz ze swymi braćmi potajemnie uciec do królestwa śmiertelników.

Niestety, odległość nieba od ziemi okazała się zbyt wielka dla małych skrzydełek moogli - postanowiono więc upleść najdłuższą linę jaką wiedziały niebiosa, aby opuścić się po niej na ziemię. Lina ta powstała z energii życiowej Dobrego Króla i pozwoliła mooglom dostać się na powierzchnię. Niestety spowodowało to, że sam Król nie miał jak opuścić niebios.

Opłakując utratę swojego przywódcy moggle moogle postanowiły z szacunku nie wybierać nowego króla - wszak dotychczasowy na pewno jeszcze żyje - a one żyją nadzieją, że ich król któregoś dnia powróci.

Walka z Good King Moggle Mog the XII przewidziana jest dla 8 graczy wyposażonych w ekwipunek iLevel54.

Na koniec jeszcze krótki rzut oka na nagrody, jakie czekają na nas, jeżeli tylko uda nam się pokonać nowych przeciwników:

źródło: http://na.finalfantasyxiv.com/lodestone/topics/detail/08be66738fa9d456e9d9857ae3f8fbc63bbcb912

Przerwa w dostępie do serwerów gry - 16 grudnia

Opublikowano 08.12.2013 // komentarze

W związku z planowanym wdrożneime patcha 2.1 zapowiedziana została przedłużona przerwa w dostępie do serwerów gry. Przerwa ropozcznie się o godz. 9:00 (GMT) w dniu 16 grudnia i powinna potrwać maksymalnie 24 godziny.

W tym czasie poza implementacją patcha wprowadzone zostaną zmiany w infrastrukturze serwerów. Serwery NA i EU zostaną rozdzielone na oddzielne maszyny (niestety, wciąż pozostaną w jednej lokalizacji) co ma upsrawnić proces logowania do gry i zapobiec wzmożonej ilości błędów "Unable to access world list".

Dodatkowo zmienione (zwiększone) zostaną ilości serwerów obsługujących poszczególne lokacje dostępne przez Duty Finder (a także The Binding Coil of Bahamut) co ma zapobiec sytuacji, w której pełna drużyna czeka na udostępnienie serwera lokacji (jak ma to na przykład miejsce w przypadku Wanderer's Palace w poniedziałki ;))

2.1 i dalej - Yoshida zdradza nowe szczegóły.

Opublikowano 04.12.2013 // komentarze

Yoshida udzielił magazynowi Famitsu (najpopularniejszy i najbardziej opiniotwórczy japoński periodyk o grach komputerowych) wywiadu, w którym zdradza kilka nowych informacji dotyczących patcha 2.1 i dalszych zmian.

  • Final Fantasy XIV będzie dostępne na Steam
  • jedna z umiejętności Barda zostanie przeniesiona do innej klasy
  • ogólna poprawa DPSu dla wszystkich klas bojowych, tak, by zbliżyły się do DPS Black Magów
  • zmiana (ulepszenie) działania skilu Bane u Summonerów
  • historia Ultima HM ma związek z Wandering Minstrelem czyli Louisoix, nie będzie posiadać żadnych skomplikowanych questów do odblokowania
  • instancje HM będą posiadały różne elementy estetyczne (np. mgła), dzięki czemu od razu zorientujemy się, że czeka nas wyzwanie
  • Pharos Sirius będzie najtrudniejszą lokacją dla 4 graczy
  • każdy kolejny patch będzie zawierał 2 nowe wersje HM i jedną nową instancję; nowe instancje będą trudniejsze niż The Binding Coil of Bahamut
  • patch 2.2 ma zawierać o połowę więcej treści "fabularnej" niż 2.1
  • XP zdobywany w instancjach zostanie zwiększony o 150%; do tego dochodzi XP za losowe instancje i rested XP, co daje nam około 3 krotny wzrost XP w porównaniu do aktualnych liczb
  • w Treasure Hunting, skrzynki mogą zawierać w sobie przeciwników; można walczyć z nimi samemu, ale TH poziomu 5 wymagać będzie udziału drużyny
  • mapy dla Treasre Hunting będzie zdobywać się na klasah DoL (miner, botanist, fisher?), ale użyć mogą ich jedynie klasy bojowe
  • daily quety - w 2.1 czekają nas questy od 2 grup NPC; kolejne w przyszłych patchach
  • nowe animacje dla rybaków; zegar będzie resetował się o 16:00 naszego czasu
  • tryb PvP będzie posiadał własne rangi, w 2.1 można zdobyć maksymalnie rangę 30 poziomu
  • ograniczenie ilości przedmiotów, ktore możemy zdobyć w Crystal Tower do 1 tygodniowo; jeżeli wybierzemy jakiś przedmiot nie możemy brać udziału w przyznawaniu innych w tym tygodniu
  • podobne ograniczenie będzie występować w przypadku Primali EM - możemy dostać 1 przedmiot tygodniowo po pokonaniu wszystkich 3 Primali (dotyczy borni o iLevel 90); dodatkowo po każdej z walk pojawi się skrzynka zawierająca jeden losowy przedmiot (kolczyk, pierścień, etc.) wysokiego poziomu
  • zmiana limitu Tomestones of Mythology na 450 to jeszcze nic pewnego - wartość ta może być zmieniona (zarówno zwiększona jak i zmniejszona)
  • w czasie walki z Good King Moogle Mog w chacie będą pojawiać się ich zabawne komentarze, do czytania których Yoshida gorąco nas zachęca
  • pod wzg. trudności Moogle Mog znajduje się gdzieś pomiędzy Garudą HM a Titanem HM

źródło: https://twitter.com/reinhearthttp://translate.google.com/translate?sl=ja&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.famitsu.com%2Fnews%2F201312%2F04044251.html&act=url

Zapowiedź: Crystal Tower

Opublikowano 03.12.2013 // komentarze

Pradawne zwoje piszą o cudownej wieży wykonanej z czystego kryształu. Sięgający aż po niebiosa kolos podobno wzniesiony został przez Allaganów w szczytowym okresie ich rozwoju. Od dawna uważana za legendę minionych wieków, owiana mitami Kryształowa Wieża powróciła na powierzchnię Hydaelyn, niczym obudzona podczas Calamity.

Nieopisana potęga Allaganów oparta na magii i technologii stanowiła cywilizację, jakiej na próżno dziś szukać. Jakiemuż celowi miała służyć ta konstrukcja i jakie zapomniane cuda kryją się w jej ścianach?

Crystal Tower to nowa lokacja przewidziana dla 24 graczy (3 ekipy po 8 graczy), przeznaczona dla, którzy ukończyli główny wątek fabularny. Do wieży możemy dostać się zapisując się w Duty Finder jako 1 osoba lub grupa do 8 osób. Nie ma możliwości zapisania się na raz w 24 osoby.

Po wejściu do lokacji pojawi nam się dodatkowa ramka życia postaci (tzw. unit frame):

Przedstawiający ilość życia pozostałych 16 graczy (swoją 8 mamy w dotychczasowej ramce). Pozycję ramki możemy zmienić w opcjach HUD.

Jako nagroda czeka na nas kompletny ekwipunek przypominający bohaterów ze starszych części Final Fantasy:

W odróżnieniu od The Binding Coil of Bahamut, nie ma limitu na ilość odwiedzin Crystal Tower w ciągu jednego tygodnia. Ograniczona natomiast jest możliwość zdobycia przedmiotów. Dla każdej z grup (zwanych "Aliliance") dostępna będzie oddzielna nagroda. W miejsce dotychczasowego Need/Greed wprowadzony zostanie system tokenów. Każdy z graczy dysponować będzie jednym tokenem na tydzień i po wybraniu dla siebie nagrody nie będzie mógł już uzyskać on więcej ekwipunku z Crystal Tower w tym tygodniu (#1)

źródło: http://na.finalfantasyxiv.com/lodestone/topics/detail/22a9b7bb4e5f17f525ef21c8c444f9d3bcad5bf3

#1: http://forum.square-enix.com/ffxiv/threads/124056-Letter-from-the-Producer-LIVE-Part-X-Q-A-Summary-%2812-02-2013%29 0:19:40

Obniżka cen Final Fantasy XIV

Opublikowano 27.11.2013 // komentarze

Jeżeli ktoś z Was jeszcze zastanawia się nad kupnem Final Fantasy XIV śpieszę z informacją, że cena w oficjalnym sklepie Square-Enix spadła o połowę!

  • Wersja PC digital download - $14.99 (~46 zł)
  • Wersja PC digital collector's edition - $24.99 (~77 zł)
  • Wersja PS3 - $19.99 (~62 zł)

Ceny obowiązują w Amerykańskiej wersji sklepu, ale pamiętajcie, że przy tworzeniu postaci wybrać można dowolny serwer. Podczas rejestracji konieczne jest utworzenie konta US i podanie adresu w US, nic nie stoi na przeszkodzie oczywiście, by podać zmyślony adres.

Dungeony HM i Pharos Sirius

Opublikowano 27.11.2013 // komentarze

W patchu 2.1 dodane zostaną dwa tryby HM dla lokacji Haukke Manor i Copperbell Mines. Oba będą związane z nowymi questami i nowym wątpiekm fabularnym (więc nie jest to "proste" zwiększenie statystyk u przeciwników i rzucenie nań naszych bohaterów).

Aby uzyskać dostęp do lokacji należy podjąć odpowiedni quest, mieć ukończony główny wątek fabularny (ukończona lokacja Preatorium) i sprzęt na przynajmniej iLevel 48. Jako nagrodę zdobyć możemy nowy, posiadający unikatowy wygląd, ekwipunek.

Nową lokacją, która dodana zostanie w 2.1 jest Pharos Sirius, latarnia morska wzniesiona na koniex Sixth Astral Era, której kryształ, stanowiący źródło energii uległ spaczeniu na skutek uwolnienia Bahamuta. Jak do tej pory wszystkie próby jej ponownego uruchomienia spełzły na niczym - pojawiły się także pogłoski, jakoby jako legowisko wybrała ją syrena i jej kohorta nieumarłych.

Aby uzyskać dostęp do lokacji, należy podobnie jak wprzypadku HM Copperbell i Haukke ukończyć główny wątek fabularny, mieć odpowiedni quest oraz sprzęt na co najmniej iLevel 48

źródło: http://na.finalfantasyxiv.com/lodestone/topics/detail/1d2735aedb93aec6689f83f7ab79ad62ed30e196

 

Domki dla Free Company

Opublikowano 25.11.2013 // komentarze

W ostatnim Live Letterze, Yoshida zapowiedział, ze postarają się co 3 dni publikować nowe informacje odnośnie zmian w 2.1 - dziś dostaliśmy garść nowych i starych informacji odnośnie domków.

W patchu 2.1 dodanie zostana możliwość zakupu domków przez Free Company, możliwość zakupowania indywidualnych domków przez graczy jest w planadh, ale nie pojawi się ona w 2.1. W celu nabycia domku, FC musi mieć odpowiedni poziom i posiadać Prawo Nabycia Ziemi (Land Acquisition entitelment)

Lokacje, w których znajdują się domki będą instancjami ograniczającymi ilość domków w jednej strefie.

BUDOWA:

1. Zakup ziemi - ziemia będzie dostępna w systemie aukcyjnym. W celu zakupienia ziemi należy użyć tabliczki znajdującej się przez lokacją. Istnieje możliwość zakupienia ziemi w innej lokacji niż ta, do której przypisana jest nasza FC. Na te chwilę przewiduje się możliwość zakupienia tylko jednej lokacji i akcję te mogą wykonać jedynie osoby dysponujące odpowiednimi uprawnieniami.

2. System aukcji - każda z lokacji dostępna będzie w określonej cenie, jeżeli nikt jej nie kupi, cena ta zacznie stopniowo spadać co 6 godzin.

3. Pozwolenie na domek - odpowiednie pozwolenia będą dostępne do nabycia u nowych NPC

4. Budowa domu - po zakupie ziemi, użyj pozwolenia na domek na swojej działce w celu wybudowania domu.

ZMIANA WYGLĄDU:

1. Zmiana wyglądu zewnętrznego - każdy dom skłąda się z 4 obowiązkowych częśći: dach, elewacja zewnętrzna, okna i drzwi. Dodatkowo możliwe jest dodanie dekoracji dachu, ścian, płotka iodpowiednich wzorów. Elementy tego typu są jednorazowego użytku.

2. Umeblowanie zewnętrzne - istnieje wiele elementów, które można umieścić w ogrodzie. Każdy z nich można: przesunąć, obrócić lub usunąć (przywrócić do "plecaka"). Ilość elementów zależeć będzie od rozmiaru działki. Po umieszczeniu elementu w ogrodzie nie będzie można go już wymienić z innymi graczami, a część elementów jest jednorazowego użycia.

 

3. Dekoracja wnętrza - wiele elementów, takich jak tapety, podłog i oświetlenie można będzie zmienić na inne.

4. Umieszczanie mebli w domu - na wstępie dostępna będzie szeroka gama elementów takich jak stoły, lampy, rośliny, dekoracje na ścianach, dywany i inne. Niektóre elementy, takie jak lampy, można stawiać na innych. Pozycję elementów można zmieniać podobnie jak tych na zewnątrz.

Planowane dodatki:

  • warsztat, w którym gracze będą mogli konstruować pojazdy jak na przykład statki powietrzne,
  • możliwość zmiany muzyki odgrywanej w domu
  • stajnia, w której będziemy mogli chodować Chocobo
  • manekiny, na któych prezentować możemy nasze zbroje
  • tablica z ogłoszeniami

źródło: http://na.finalfantasyxiv.com/lodestone/topics/detail/059bbe56423e9f9f618a578f2a926bda296b64a2

 

Patch 2.1 - A Realm Awoken

Opublikowano 22.11.2013 // komentarze

Właśnie zakończył się X Live Producer Letter, w którym zdradzono wiele interesujących informacji na temat patcha 2.1. Najbardziej interesująca to to, że patch, zatytułowany "A Realm Awoken" powinien zostać wydany 17 grudnia 2013!

Odnośnie zmian dla innych klas:

  • Dragoon: przyśpieszenie animacji skoku co skutkuje średnim zwiększeniem DPS o 10%, szybsze odzyskiwanie kontroli nad postacią; bład związany z ogłuszaniem zostanie usunięty
  • Monk: zwiększenie siły buffu Greased Lightning oraz bonusów wynikających z pozycji wzg. przeciwnika
  • Black Mage: możliwość rzucenia 2 Flar jest błedem i zostanie usunięta
  • Bard: zmiany w umiętnościach cross-class

Odnośnie lagów:

Pozycja postaci sprawdzana jest co 0.3 sekundy. Wprowadzono zmiany w kodzie (w 2.1), pozwalające na optymalizacje mającą na celu zmniejszenie lagów w instancjach end-game, takich jak Primale, Binding Coil i PvP. Jeżeli zmiany przyniosą porządany efekt będą stopniowo wdrażane do pozostałych lokacji.

Odnośnie Crystal Tower:

  • Pierwsza część ma 8 zadań do zrealizowania
  • Nowy unit frame pokazujący HP całej, 24 osobowej ekipy
  • Sprzęt, jaki uzyskujemy z AK powinien być wystarczający
  • 24 graczy podzielonych jest na 3 ekipy po 8 w grupie; niektóre części będą wymuszały rozdzielenie ścieżek każdej z grupy
  • Po każdym z bosów wypada po 1 skrzynce dla każdej z 3 grup
  • Widoczny Bard wyposażony jest w ekwipunek poziomu iLevel 80; motywacją dla graczy odzianych w zbroje z TBCoB jest zdobycie nowych, unikatowych z wyglądu przedmiotów oraz ekwipunku dla pozostałych klas, którymi nie robią TBCoB
  • Brak ograniczeń ilości wejść w tygodniu (jak to ma miejsce w przypadku TBCoB)
  • System "biletów", które będziemy wymieniać na bronie (podobnie jak teraz Behemot / Odin?)
  • Brak możliwości wejścia jako grupa 24 graczy; 8 graczy zapisuje się w Dungeon Finder i jest łączona z innymi, losowymi graczami; ten mechanizm może zmienić się w przyszłości, ale nie w 2.1

Good King Moogle Mog:

  • Wyzwanie porównywalne z Garudą HM, nieco trudniejsze
  • Walka z wieloma przeciwnikami jednocześnie, każdy z Moggli ma inny Job (jak nasze postaci)
  • Z uwagi na niższy poziom broni (iLevel 80) niż Relikt, broń będzie głównie wykorzystywana w Vanity (edit: system Vanity pozwalać będzie na używanie grafiki jednego przedmiotu danego typu w miejscu aktualnie używanego, przy jednoczesnym zachowaniu statystyk z podstawowej broni, co pozwoli na zróżnicowanie wyglądu postaci)
  • Zapytany o zmiany w stosunku do walki z 1.0 zażaartował, że mają inny kolor pomponów ;)
  • Tryb Extreme dostępny w 2.2
  • W przyszłości poza bronią możliwość zdobycia kostiumu Moggla

Duty / Duty Finder:

  • Możliwość wzięcia udziału w losowym Duty, za co nagradzani będziemy większą ilością Gil, ale także dodatkowymi Tomestonami (przykładowo 200 ToP i 10 ToM)
  • Losowe Duty podzielone na nisko, wysoko poziomowe, fabularne i Guildheist
  • Pharos Sirius - dungeon dla 4 osób, iLevel 60
  • Z losowego Duty możemy korzystać 1 raz dziennie
  • Dodatkowy bonus za dołączenie jako brakująca klasa (zapewne dołącza do trwających Duty, z których wyszła jedna osoba)
  • Zwiększenie ilości XP za Duty, powinny być teraz one lepsze od levelowania niż FATE
  • Copperbell Mines i Haukke Manor w trybie HM. Lokacje w trybie HM posiadają trudniejszych przeciwników, bossów, nowe mechanizmy i nieco zmodyfikowane mapy. Nagrody za ukończenie tych lokacji przeznaczone są głównie dla alternatywnych klas i Vanity - iLevel 60.
  • Dodanie opcji Vote Kick, czyli głosowanie za usunięciem graczy z drużyny kiedy są AFK lub rozłączeni przez dłuższy czas.
  • Lepsze mechanizmy szukania grup
  • W Duty możemy znaleźć nowe przedmioty do wytwarzania mebli

Extreme Primal:

  • Przeznaczone dla graczy w minimum full Darkligh
  • Trzeba ukończyć Titan HM aby adblokować nowe questy
  • Walki będą wymagać dobrego DPSu
  • Nowe mechaniki (np. Plumy na Ifrycie - safe spot w losowym miejscu, więcej Pazurów)
  • HM (Extreme?) Omega
  • Za quest związanyz Primalami EX czeka na nas nowa broń iLevel 90 (jak Relic+1)
  • Możliwość zagrania poprzez Duty Finder
  • Z trybu Extreme częściej wypadać będą przedmioty do craftingu mebli dla domków FC oraz inne przedmioty (na razie nie zdradzono jakiego typu)

MVP / MIP:

  • W miejsce MVP wdrożony zostanie MIP (Most Important Player), a gracze będą zachęcani do głosowania na najważniejszą osobę w grupie - nie chodzi tu np. o zadawane obrażenia ale o tłumaczenie zadań, pomoc w grze etc.; nowa kategoria osiągnięć związanych z MIP
  • MIP będzie aktywny tylko dla Duty, w których każdy dołączył solo

Inne informacje:

  • Wprowadzenie sortowania ekwipunku, co pomoże odnaleźć się przy zwiększonej ilości przedmiotów (możliwość konfigurowania mechanizmu sortowania)
  • Zwiększenie pojemności skrzynki na eventowe zbroje / bronie
  • Koszt korzystania z usług fryzjera to na te chwilę 2000 gil; cena obejmuje zmianę koloru/wyglądu włosów, brody, tatuaży i barw na twarzy; na ten moment nie ma możliwości zmiany koloru oczu, ale jest to coś co rozważamy. Z czasem (kolejne patche) dodane zostaną nowe, niedostępne na te chwilę, fryzury. Dostępny będzie także wygląd włosów Lightning - wymagane będzie ukończenie pierwszej części zadań Lightning.
  • Ekwipunek Allagan zostanie zmieniony z iLevel 90 na iLevel 95
  • Leviathan (Primal) w patchu 2.2, do zdobycia Leviathan Shield
  • Ramuch i Shiva (Primale) najprawdopodobniej w patchu 2.3
  • Vanity system w 2.2. Konieczne będzie posiadanie przedmiotu, którego wygląd chcemy nadać naszej dotychczasowej części ekwipunku, co zmotywuje graczy do brania udziału w nie-edngame Duty.
  • W planach znajdują się nowe lokacje: Forbidden Land i Eureka - również znane z Final Fnatasy 3
  • Miniony postaci z Final Fantasy 1, strój BLM dla Chocobo jako nagroda za subskrypcję 180 dni
  • Miniony "chibi" przywódców GC i mount Behemot jako nagrody za 270 dni

Kolejny Live Letter (XI) przewidziany jest na 14 grudnia, XII na styczeń 2014 podczas konferencji w Osace.

Galeria

Poniżej znajdziecie całą prezentację z zaznaczonymi "ciekawymi" momentami:

1:13:15 - prezentacja Crystal Tower
1:43:00 - przerwa i prezentacja kilku interesujących grafik z nowymi minionami
1:55:05 - prezentacja King Moogle Mog
2:25:55 - prezentacja Pharos Sirius
2:44:05 - Garuda Extreme
2:46:10 - Ifrit Extreme
2:49:45 - Titan Extreme
2:50:15 - Ultima HM / Extreme

Zmiany w 2.1 - Tomestones i garść nowości

Opublikowano 20.11.2013 // komentarze

W nowym poście Yoshi P wyjaśnia nam potrzebę wprowadzania limitu ilości Tomestones of Mythology jaki znalazł się w grze. Limity tego typu mają za zadanie zapewnić, że gracze, którzy mają mniej czasu na grę, oraz nowi gracze nie będą "odstawać" od nolife siedzących w grze 24/7.

Niestety, w wyniku tego zabiegu powstaje zjawisko, w którym gracze koncentrują się na jak najszybszym i najbardziej efektywnym zebraniu limitu. By przeciwdziałać takim zachowaniom, w 2.1 wprowadzone zostaną następujące zmiany / nowości:

  • Beast Tribes Quests - questy, które możemy wykonać raz dziennie
  • Treasure Hunts - poszukiwanie ukrytych skarbów w grupie do 4 osoób, jako nagrody przewidziane są materie, jedzonko oraz tomestone
  • Duty Roulette - za dołączenie do losowej Duty przyznwane będą dodatkowe tomestony i pkt. doświadczenia

Dodatkowo, dodane zostaną zapowiadane wcześniej:

  • Housing - czyli budowanie i meblowanie domków dla Free Company
  • Wolves' Den - arena do walk PvP, w której zdobyć możemy "bogactwo i chwałę"
  • Crystal Tower - pradawna wieża czeka na 24 śmiałków
  • Pharos Sirius - opuszczona latarnia skrywająca w sobie niebezpieczeństwo, ale także nowy sprzęt i tomstony
  • Aesthetician - możliwość zmiany fryzury, zarostu i porostu ;)
  • Extreme Primale oraz Good King Moogle Mog - pokonaj nieznanego wroga oraz trzech potężnych przeciwników by dostać nowe bronie i tomestony
  • Nowy wątek fabularny - współpracuj ze Scions of the Seventh Down w obronie Eorzy
  • Nowe zadania poboczne - dowiedz się więcej o mieszkańcach i kulturze Eorzy

Nowa część The Binding Coil of Bahamut pojawi się zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w patchu 2.2, co powinno dać wszystkim chętnym czas na przygotowanie się na nowe wyzwania, a to głównie na skutek tego, że ...

W 2.1 limit Tomestones of Mythology zostanie zwiększony z aktualnego 300 do 450!

Na koniec Yoshida zapewnił nas, ze patch 2.1 ukaże się jeszcze w grudniu i na pewno wart będzie tak długiego oczekiwania!

źródło: http://forum.square-enix.com/ffxiv/threads/104526-armory-system-useless-Mythology-Cap?p=1578533#post1578533

Kolejne wpisy: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »